Jos olet vihdoin päättänyt hypätä pienyrityksesi digitaaliseen markkinointiin, tervetuloa juhliin! Vältät tätä väistämätöntä liikettä paljon pidempään, menetät vain suuren osan mahdollisuudesta, joka varmasti hyödyttää brändiäsi monin tavoin. Ja tämä uusi areena saattaa aluksi tuntua hieman pelottavalta, mutta mikään ei voi olla kauempana totuudesta. Ja olemme ystävällisesti laatineet 5 pisteen suunnitelman, joka varmistaa, että vältät suurimman osan hampaiden puhkeamisongelmista, joilla on tapana saada aloittelijat aina silloin tällöin. Käytä siis 5 minuuttia rangaistusaikataulustasi ja katso, etkö pysty kääntämään sitä digitaalista markkinointia nurinpäin!
Miksi ei blogi?
Okei, oletamme, että sinulla on jo verkkosivusto kyberavaruudessa, joten seuraava asia, joka sinun on järjestettävä, on blogi. Nämä ovat erittäin tehokkaita mikropäiväkirjoja, jotka voivat todella auttaa sinua saamaan yhteyden yleisöösi tavalla, jota verkkosivustot eivät vain pysty tekemään. Ajattele blogiasi todella ystävällisenä myyjänä ja keskity enemmän ystävällisyyteen kuin myyntiin, niin olet puolivälissä. Lisää uusi viesti 2–3 päivän välein ja muista suunnata koko asia yrityksesi verkkotunnukseen.
Sisällöllä on väliä
Blogissasi voi olla kick ass -teema ja kaikenlaisia hienoja kuvia, mutta jos varsinainen sisältö on hieman tasaista, sinulla on pian vain tumbleweed seurassa. Mieti tarkkaan, ketä yrität houkutella blogiisi ja mene sieltä. Sinun on otettava yhteyttä yleisöösi, ennen kuin voit toivoa saavasi heidät katsomaan pidemmälle. Jos kirjoitustaitosi heikkenevät, harkitse ammattikirjailijan palkkaamista lisäämään taikuutta koko ketjuun. Saatat joutua maksamaan muutaman taalan heidän taidoistaan, mutta ainakin yleisösi arvostaa tekemääsi työtä.
Visual Imagery Rocks
2014 on visuaalisuuden vuosi, ja se on kaksinkertainen kaikille vakaville bloggaajille. Mikset käyttäisi Vineä 6 sekunnin leikkeen luomiseen, joka sisältää kaiken, mitä brändisi edustaa? Niissä on monia hienoja ominaisuuksia, ja voit todella vangita yleisösi mielikuvituksen tehokkaalla esityksellä. Se voi olla eri tarina ensi vuonna, mutta olemme melko varmoja, että tämä on yksi trendi, joka ei katoa pian.
Sosiaalisen median edistäminen
Sinulla on luultavasti jo Facebook- ja Twitter-tili, joten mikset voisi ottaa niitä käyttöön digitaalisessa promootiotoiminnassasi? Voit myös käyttää Google+:aa ja LinkedIniä, ja nämä kaikki voidaan linkittää tarjoamaan aivan uudenlainen yleisöpotentiaali mahtavalle brändillesi. Plantation ikkunaluukut Orlando vetoaa kaikenlaisiin väestöryhmiin, joten maksimoi tämä ulottuvuus ja käytä kaikkea, mitä sinulla on käytettävissäsi.
Valmistaudutaan!
Olemme antaneet sinulle tappavia vinkkejä, joten aloita digitaalisen median kampanjasi ja kerro meille, miten onnistut!